arezoo

ساخت وبلاگ

تعمير پكيج در تهران (gas boiler water heater Repair)پكيج وسيله يا ابزاري است براي گرم كردن آب براي هر نوع مصارف خانگي و تجاري؛ كه با توجه به كوچك بودن آن رفته رفته جاي موتورخانه‌هاي بزرگ را به خود اختصاص داده است. سيستم پكيج‌ها در مقايسه با موتورخانه‌ها فضاي كمتري اشغال مي‌كند و به راحتي در خانه و يا جاهاي كوچك قرار مي‌گيرد. از پكيج‌هاي گرمايشي در تابستان تنها براي گرم كردن آب، جهت مصارفي مانند: استحمام و شتشو استفاده مي‌شود، ولي در زمستان علاوه بر مصارف هميشگي، جهت گرم كردن آب براي شوفاژ و گرم كردن خانه‌ها نيز استفاده مي‌شود.

سيستم پكيج‌ها از دو بخش تشكيل مي‌شود. بخش اول سيستم مركزي يا همان دستگاه اصلي است، كه وظيفه آن گرم كردن آب است. بخش دوم؛ شوفاژ يا همان رادياتور است، كه در فضاي اتاق، پذيرايي، حمام و يا هر مكان ديگري كه قصد گرم كردن آن را داريم قرار مي‌گيرد. دستگاه اصلي آب گرم را با استفاده از فشار پمپ و از طريق سيستم لوله‌كشي به رادياتور پمپاژ مي‌كند. آب گرم وقتي وارد شوفاژ مي‌شود، باعث گرم شدن بدنه شوفاژ شده و به كمك گردش هوا، محيط پيرامون خود را گرم مي كند. با توجه به شناختي كه از پكيج گرمايشي و روش كار آن پيدا كرديم، همواره بايد يك نكته را مدنظر قرار داد و آن مسئله سرويس كردن به‌موقع پكيج است، زيرا ما يكبار دستگاه را تهيه مي‌كنيم اما ساليان سال با عيب‌يابي و تعميرات آن سروكار داريم

arezoo...
ما را در سایت arezoo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arezoo arezooahmadi بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 17:53

سرویس پکیج (gas boiler water heater servic) برای اینکه پکیجی سالم و پر بازده ای داشته باشید، لازم است که در بازه های زمانی منظم و مشخصی اقدام به سرویس پکیج بکنید.از جمله کار های مرسوم برای سرویس کردن پکیج ها می توان به: رسوب زدایی پکیج، تنظیم شیر گاز پکیج، تنظیم حرارت پکیج، هواگیری پکیج و… اشاره کرد. اگر هریک از موارد ذکر شده به موقع انجام نشود، احتمال اینکه نیاز به تعمیر پکیج داشته باشید، بسیار بالا خواهد بود.همچنین محل قرارگیری و نصب پکیج نیز، یکی از گزینه های تاثیر گذار در بازه زمانی سرویس می باشد.

arezoo...
ما را در سایت arezoo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arezoo arezooahmadi بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 21:03